Professioneel Ceremoniemeester & Styling

Zelf dingen regelen met het advies en de begeleiding van een professional.

Als ceremoniemeester leid ik jullie dag en verzorg de styling van jullie bruiloft!

Weddingplanner A-z

Beslissen en moodboards maken en klussen in jullie huis. De rest wordt geregeld.

Op jullie grote dag zorg ik ervoor dat alles op rolletjes verloopt, uitdagingen worden opgelost en er prachtige styling wordt neergezet!

Professioneel Ceremoniemeester

Zelf dingen regelen met het advies en de begeleiding van een profesional. Vragen en ideeën bespreken en advies met al mijn ervaringen. Wat past er wel of niet bij jullie? Hoe blijven jullie het dichtst bij jullie zelf?

uit een review;

"Een super weddingplanner die veel leuke en creatieve ideeën heeft. Doet ontzettend veel en regelt de dag goed."

agsdix-null

Weddingplanner A-Z

Jullie willen vooral genieten, plannen maken en niet te veel hoeven regelen zodat jullie alleen de leuke dingen samen doen en jullie aandacht kan gaan naar de details en naar jullie (toekomstige) paleisje!

Spreek jullie plannen, ideeën & dromen hardop uit en ik verzorg jullie complete dag! Alles wordt met jullie besproken en ideeën worden uitgewerkt. Praktisch, creatief en vooral heel gezellig. Willen jullie een leuke goodiebag voor elke gast? I do! Willen jullie een geweldige styling bij de ceremonie met een prieel, toefjes van eucalyptus aan de stoelen, een witte loper? I do! Willen jullie genieten op jullie dag en alles uit handen kunnen geven? Yes, i do!

€ 2895,-

Excl. materiaal zoals kaarsen, drukwerk en bloemen.
Excl. assistentie. Excl. € 0, 40 ct per km

Een gezellig kennismakingsgesprek

Meer informatie

Mijn motto; alles met een goed gevoel!
Het is dus ook erg belangrijk dat wij een klik hebben. Ik ben tenslotte heel de dag aanwezig op jullie bruiloft en er is heel veel app, mail en telefonisch contact!

Het aanleveren van een uitgebreide checklist

Meer informatie

Wat moet er allemaal gebeuren voor jullie bruiloft? Waar moeten jullie over na denken? Alles staat in deze checklist.

Het maken van een fotovolgorde, evt. tafelindeling en ceremonieindeling

Meer informatie

De foto’s met de daggasten! Kindjes die niet willen, opa’s en oma’s die moeilijk te been zijn; het is handig als die eerst gaan.

En een fotovolgorde gebruik je zodat je niemand vergeet!

Het aanvragen en controleren van offertes, het maken van afspraken (op locatie) en contact met leveranciers.

Meer informatie

Het valt niet mee, waar moet je allemaal op letten bij het aanvragen van een offerte, en waar op moet je letten bij het controleren van de offerte.

Het is handig als een professional met jullie meekijkt en denkt, maar ook de contacten onderhoudt met de leveranciers.

Locatie bezoeken

Meer informatie

Wauw helemaal verliefd op de locatie. Maar je wilt ook graag weten of de prijs en kwaliteit verhouding oke is, of er voldoende ruimte is voor alle gasten, want als haringen in een ton dat wil je niet. Vanuit mijn ervaring kijk ik met jullie mee en geef ik advies.

Er zijn heel veel locaties, er is er zeker 1 die bij jullie past!

Gemiddeld 4 afspraken waarvan 2 op de trouwlocatie om jullie ideeën en voorkeuren te bespreken.

Meer informatie

Jullie gaan kijken bij een trouwlocatie. Maar waar moet je op letten, wat past er bij jullie als (toekomstig) bruidspaar en wat past er bij jullie gezelschap?

Zijn jullie meer van een relax sfeertje of past een luxe sfeer juist bij jullie?

Verder hebben jullie natuurlijk allerlei leuke ideeen, hoe kunnen we die het beste invullen? Ik denk met jullie mee en vertel jullie de voor- en nadelen.

Het verzorgen van drukwerk zoals prachtige uitnodigingen, naamkaartjes,menukaartjes etc.

Meer informatie

Drukwerk!
Je hebt zoveel keuze wat vinden jullie mooi? Ik verzorg voor jullie de kaarten. Welke tekst past bij jullie, formeel of informeel?

We zorgen voor een mooi geheel. Alles in dezelfde stijl, een complete weddingstationary!

Het verzorgen van de liturgie

Meer informatie

Ik maak de liturgie en zorg ervoor dat deze wordt gedrukt.

Het maken van een draaiboek en deze toezenden naar alle leveranciers

Meer informatie

Alles maar dan ook alles staat erin. Het draaiboek. Ik zorg ervoor dat de fotograaf weet hoe laat hij/zij bij de bruid moet zijn en hoe laat hij/zij bij de  bruidegom moet zijn.

Op tijd om een stukje van haar en visagie vast te leggen en het aandoen van de bruidsjurk.

Maar ook het indelen van stukjes, wie er gaat bidden voor het diner etc.

De contacten met leveranciers en gasten

Meer informatie

Gasten die een stukje willen doen met beamer. Of er ook 2 microfoons zijn.

Een leverancier die krachtstroom nodig heeft.

De videograaf heeft die dag een werkruimte nodig om de same day edit in elkaar te zetten.

Zulke vragen en nog veel meer, ze kunnen bij mij als weddingplanner terecht.

Het regelen van een gastenboek voor jullie bruiloft. Liever een Photobooth of toch een vragenboek?

Meer informatie

Een gastenboek voor jullie daggasten en een gastenboek voor jullie avondgasten.
Houden jullie van een boek of liever een leuk alternatief?

De gehele dag aanwezig als ceremoniemeester bij jullie bruiloft om alles in goede banen te leiden.

Meer informatie

Wist je al dat wij de gehele dag aanwezig zijn? Dus geen maximaal aantal uren. Gewoon van begin tot het eind.

Geweldige styling, the sky is the limit.

Meer informatie

De styling op jullie bruiloft. Vintage, boho chic of een romantische setting?
Alles kan!

Maak een pinterest bord met allemaal toffe inspiratie plaatjes die bij jullie passen. Je moet je natuurlijk wel thuis voelen op je eigen bruiloft!

Professioneel Ceremoniemeester en Styling

Zelf veel willen regelen, maar zeker weten dat het allemaal goed uit handen wordt genomen op jullie bruiloft? Vooraf aan jullie grote dag zorg ik samen met jullie voor de voorbereiding, zodat er geen puntjes over het hoofd worden gezien.

Praktische punten, creatieve ideeën en advies. Samen met jullie stel ik de dagplanning op die we als leidraad gebruiken. Volgens een checklist die ik jullie toestuur kunnen we samen zorgen voor de puntjes op de i en dus een geweldige dag. Jullie kunnen dit op de dag  helemaal uit handen geven aan mij zodat jullie kunnen genieten!

€ 2195,-

Excl. materiaal zoals kaarsen, drukwerk en bloemen.
Excl. assistentie. Excl. € 0, 40 ct per km

Een gezellig kennismakingsgesprek

Meer informatie

Mijn motto; alles met een goed gevoel!
Het is dus ook erg belangrijk dat wij een klik hebben. Ik ben tenslotte heel de dag aanwezig op jullie bruiloft en er is heel veel app, mail en telefonisch contact!

Het aanleveren van een uitgebreide checklist

Meer informatie

Wat moet er allemaal gebeuren voor jullie bruiloft? Waar moeten jullie over na denken? Alles staat in deze checklist.

Het maken van een fotovolgorde, evt. tafelindeling en ceremonieindeling

Meer informatie

De foto’s met de daggasten! Kindjes die niet willen, opa’s en oma’s die moeilijk te been zijn; het is handig als die eerst gaan.

En een fotovolgorde gebruik je zodat je niemand vergeet!

Het nakijken van offertes.

Meer informatie

Wat missen we en wat is niet nodig?

Gemiddeld 2-3 afspraken waarvan 1 op de trouwlocatie om jullie ideeën en voorkeuren te bespreken.

Meer informatie

Jullie gaan kijken bij een trouwlocatie. Maar waar moet je op letten, wat past er bij jullie als (toekomstig) bruidspaar en wat past er bij jullie gezelschap?

Zijn jullie meer van een relax sfeertje of past een luxe sfeer juist bij jullie?

Verder hebben jullie natuurlijk allerlei leuke ideeen, hoe kunnen we die het beste invullen? Ik denk met jullie mee en vertel jullie de voor- en nadelen.

Advies en hulp bij drukwerk.

Meer informatie

Drukwerk! Er is heel veel keus. En welke tekst moet je erop zetten? Ik zorg ervoor dat jullie een keuze kunnen maken uit verschillende teksten. Formeel of informeel. Wat past er bij jullie?

Het maken van een draaiboek en deze toezenden naar alle leveranciers

Meer informatie

Alles maar dan ook alles staat erin. Het draaiboek. Ik zorg ervoor dat de fotograaf weet hoe laat hij/zij bij de bruid moet zijn en hoe laat hij/zij bij de  bruidegom moet zijn.

Op tijd om een stukje van haar en visagie vast te leggen en het aandoen van de bruidsjurk.

Maar ook het indelen van stukjes, wie er gaat bidden voor het diner etc.

Aanspreekpunt voor leveranciers en gasten

Meer informatie

Gasten die een stukje willen doen, een allergie hebben waar rekening mee gehouden moet worden. Ze kunnen het allemaal aan mij als ceremoniemeester doorgeven.

De laatste weken voor de bruiloft heb ik alle contacten met de leveranciers/locaties.

De gehele dag aanwezig als ceremoniemeester bij jullie bruiloft om alles in goede banen te leiden.

Meer informatie

Wist je al dat wij de gehele dag aanwezig zijn? Dus geen maximaal aantal uren. Gewoon van begin tot het eind.

Styling

Meer informatie

De styling op jullie bruiloft. Vintage, boho chic of een romantische setting?
Gewoon wat bij jullie past :).

Maak een pinterest bord met allemaal toffe inspiratie plaatjes die bij jullie passen. Je moet je natuurlijk wel thuis voelen op je eigen bruiloft!

Professioneel Ceremoniemeester

Zelf veel willen regelen, maar zeker weten dat het allemaal goed uit handen wordt genomen op jullie bruiloft? Vooraf aan jullie grote dag zorg ik samen met jullie voor de voorbereiding, zodat er geen puntjes over het hoofd worden gezien.

Praktische punten, creatieve ideeën en advies. Samen met jullie stel ik de dagplanning op die we als leidraad gebruiken. Volgens een checklist die ik jullie toestuur kunnen we samen zorgen voor de puntjes op de i en dus een geweldige dag. Jullie kunnen dit op de dag  helemaal uit handen geven aan mij zodat jullie kunnen genieten!

€ 1595,-

Excl. assistentie. Excl. € 0, 40 ct per km

Een gezellig kennismakingsgesprek

Meer informatie

Mijn motto; alles met een goed gevoel!
Het is dus ook erg belangrijk dat wij een klik hebben. Ik ben tenslotte heel de dag aanwezig op jullie bruiloft en er is heel veel app, mail en telefonisch contact!

Het aanleveren van een uitgebreide checklist

Meer informatie

Wat moet er allemaal gebeuren voor jullie bruiloft? Waar moeten jullie over na denken? Alles staat in deze checklist.

Het maken van een fotovolgorde, evt. tafelindeling en ceremonieindeling

Meer informatie

De foto’s met de daggasten! Kindjes die niet willen, opa’s en oma’s die moeilijk te been zijn; het is handig als die eerst gaan.

En een fotovolgorde gebruik je zodat je niemand vergeet!

Het nakijken van offertes.

Meer informatie

Wat missen we en wat is niet nodig?

Gemiddeld 2-3 afspraken waarvan 2 op de trouwlocatie om jullie ideeën en voorkeuren te bespreken.

Meer informatie

Jullie gaan kijken bij een trouwlocatie. Maar waar moet je op letten, wat past er bij jullie als (toekomstig) bruidspaar en wat past er bij jullie gezelschap?

Zijn jullie meer van een relax sfeertje of past een luxe sfeer juist bij jullie?

Verder hebben jullie natuurlijk allerlei leuke ideeen, hoe kunnen we die het beste invullen? Ik denk met jullie mee en vertel jullie de voor- en nadelen.

Advies en hulp bij drukwerk.

Meer informatie

Drukwerk! Er is heel veel keus. En welke tekst moet je erop zetten? Ik zorg ervoor dat jullie een keuze kunnen maken uit verschillende teksten. Formeel of informeel. Wat past er bij jullie?

Het maken van een draaiboek en deze toezenden naar alle leveranciers

Meer informatie

Alles maar dan ook alles staat erin. Het draaiboek. Ik zorg ervoor dat de fotograaf weet hoe laat hij/zij bij de bruid moet zijn en hoe laat hij/zij bij de  bruidegom moet zijn.

Op tijd om een stukje van haar en visagie vast te leggen en het aandoen van de bruidsjurk.

Maar ook het indelen van stukjes, wie er gaat bidden voor het diner etc.

Aanspreekpunt voor leveranciers en gasten

Meer informatie

Gasten die een stukje willen doen, een allergie hebben waar rekening mee gehouden moet worden. Ze kunnen het allemaal aan mij als ceremoniemeester doorgeven.

De laatste weken voor de bruiloft heb ik alle contacten met de leveranciers/locaties.